FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

OBSŁUGA SKLEPU:

1. Co oznaczają statusy zamówień?

Przygotowanie w toku: Wszystkie nowo przyjęte zamówienia mają status "Przygotowanie w toku". Oznacza to, że zamówienie zostało przyjęte i jest przygotowywane do wysyłki.

Oczekiwanie na płatność przelewem bankowym: Status ten pojawia się w sytuacji, gdy wybrana została metoda płatności przelewem. W tym czasie czekamy, aż pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie po czym przystąpimy do realizacji zamówienia.

Płatność zaakceptowana: Status ten informuje o tym, że otrzymaliśmy płatność i przystępujemy do realizacji zamówienia. 

Wysłane: Status ten oznacza, że zamówienie zostało odebrane z naszego magazynu przez kuriera. Od tej chwili w ciągu 1-2 dni otrzymasz od nas zamówione produkty. W międzyczasie dostaniesz jeszcze informacje o kuriera o numerze przesyłki.

DOSTAWA:

2. Jak długo będę czekał na produkt?

Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą sprawdzonej firmy kurierskiej GLS i wysyłamy każdego dnia o godzinie 14.30.

Zamówienia złożone do 13: 

Paczka zostanie wysłana tego samego dnia i na następny dzień trafi do Ciebie pod warunkiem zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybrania wysyłki za pobraniem.

Zamówienia złożone po 13: 

Paczka zostanie wysłana dnia następnego i kolejnego dnia będzie u Ciebie pod warunkiem zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybrania wysyłki za pobraniem.

3. Jakie są koszty dostawy?

Przesyłka przy wpłacie na konto: 12zł

Przesyłka za pobraniem: 16zł. 

KONTAKT:

4. Jak mogę się z Wami skontaktować?

Możesz się z nami skontaktować na kilka sposobów:

Telefon: 796 580 116 

E-mail: sklep@groundgame.pl

Formularz kontaktowy

5. W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od 9 do 18. Od poniedziałku do soboty.

PŁATNOŚCI:

6. Na jaki numer konta mam dokonać wpłaty?

Wpłaty prosimy dokonywać na konto:

Ground Game

ul. Przyłączna 9, 66-100 Sulechów

20 1140 2004 0000 3102 7418 7041

W tytule przelewu prosimy wpisać: Zamówienie numer:

7. Czy otrzymam fakturę na zakupione produkty?

Jeśli chcesz otrzymać rachunek lub fakturę VAT na zamówione towary poinformuj nas o tym. 

PRODUKTY:

8. Jaki rozmiar mam wybrać?

Skorzystaj z naszego poradnika zakupowego, który pomoże Ci w wyborze odpowiedniego modelu i rozmiaru lub skontaktuj się z nami.