Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Jeśli zakupiony produkt z jakiegoś powodu nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w terminie 14 dni od jego otrzymania. Pamiętaj jednak, że produkt nie może być używany. Żeby dokonać zwrotu wystarczy:

1. Ściągnąć i wypełnić formularz: Formularz zwrotu
2. Odesłać podpisany formularz razem z produktem w ciągu 14 dni na adres:

Ground Game - Salon sprzedaży
Centrum Handlowe Nowy Turzyn
Aleja Bohaterów Warszawy 40
Lokal 2F8
70-342 Szczecin

Zwrot pieniędzy nastąpi od razu po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru. W przypadku zwrotu, koszty przesyłki pokrywa klient.

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby produkt wysyłany do Ciebie był pozbawiony jakichkolwiek wad oraz był w nienagannym stanie. Jeśli zdarzy się jednak, że otrzymasz wadliwy produkt poinformuj nas o tym jak najszybciej, wysyłając maila z opisem problemu na sklep@groundgame.pl W przypadku stwierdzenia wady możesz:

  • Złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  • Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  • Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • Żądać usunięcia wady.

Dla ułatwienia przygotowaliśmy formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem: Formularz reklamacyjny
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego oświadczenia lub żądania. W przypadku reklamacji koszty wysyłki wadliwego produktu ponosi sprzedawca.